פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

בדרך למנגנון חדש בצפון: סגן הנשיא האמריקאי שוחח עם נשיא לבנון

22/06/2026-11:29 22/06/2026-11:30 מקומי JDN דיווח

בדרך למנגנון חדש בצפון: סגן הנשיא האמריקאי שוחח עם נשיא לבנון
נשיא לבנון, ג'וזף עאון, קיים שיחת טלפון עם סגן נשיא ארצות הברית ג'יי. די. ו*, יועצו הבכיר של נשיא ארה"ב ג'ארד קושנר וראש ממשלת קטאר, השייח' מוחמד בן עבד א-רחמן אאל ת'אני. כך נמסר מלשכת הנשיא הלבנוני. על פי ההודעה, הצדדים דנו בדרכים לייצוב הפסקת האש ב
סיכום מאמר
במסגרת המאמצים לייצב את המצב בצפון, התקיימה שיחת טלפון בין נשיא לבנון, ג'וזף עאון, לסגן נשיא ארצות הברית, ג'יי. די. ו*, וליועצו הבכיר של נשיא ארה"ב, ג'ארד קושנר. השיחה כללה גם את ראש ממשלת קטאר, השייח' מוחמד בן עבד א-רחמן אאל ת'אני. הצדדים דנו בדרכים לייצוב הפסקת האש באזור. השיחות מדגימות את המאמצים הדיפלומטיים הנמשכים להבטחת יציבות באזור. המעורבות האמריקאית והקטארית מלמדת על חשיבות היציבות בלבנון והסביבה האזורית. השיחות בין הצדדים נועדו לקדם הבנה משותפת ופתרונות דיפלומטיים. הנושאים שעל הפרק כוללים את ייצוב המצב הביטחוני והחזרת השקט לאזור. השותפות בין המדינות מבטאת את המחויבות המשותפת לשמירה על היציבות והביטחון. פרטי השיחות מדגישים את החשיבות של המשך הדיאלוג והמאמצים המשותפים.

עוד מאמרים בנושא