חודשיים אחרי ל"ג בעומר; הרבי מספינקא ירושלים העלה את שלהבת האש במירון
22/06/2026-16:03 22/06/2026-16:05 חדשות כיכר השבת דיווח
כמיטב המסורת מזה שנים רבות, כלל חסידי ספינקא ירושלים שבתו באתרא קדישא מירון לקראת הילולת ה'עטרת צבי' מיזידטשויב זי"ע • צפו בתיעוד מסיום סעודה שלישית, מעמד ההדלקה והחלאק'ה לנכד ונין האדמו"ר (חסידים)
סיכום מאמרהרבי מספינקא ירושלים הדליק את שלהבת האש במירון, כחלק מהמסורת השנתית של חסידי ספינקא. האירוע התקיים חודשיים לאחר ל"ג בעומר, לקראת הילולת ה'עטרת צבי' מיזידטשויב. חסידי ספינקא ירושלים שבתו במירון, באתרא קדישא, וערכו סעודה שלישית, מעמד הדלקה וחלאק'ה לנכד ונין האדמו"ר. האירוע היה חלק מהמסורת השנתית של החסידות, והוא כלל תפילות, שירה וריקודים. התיעוד מהאירוע כולל סיום סעודה שלישית, מעמד הדלקה מרשימה והחלאק'ה לנכד ונין האדמו"ר. האירוע התקיים באווירה חגיגית ומרגשת, והשתתפו בו חסידים רבים. מדובר במסורת חשובה לחסידי ספינקא, והיא מהווה חלק בלתי נפרד מהזהות החסידית שלהם. האירוע התקיים במירון, אתר קדוש וחשוב לחסידים.