פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

טקס ההתייחדות וחניכת אנדרטה לזכר חללי ביסל"ח: "בליבנו חקוקים שמותיהם של 240 מאחינו לנשק - כעת הם חקוקים גם כאן

22/06/2026-20:06 22/06/2026-20:10 חדשות טלגרם דובר צהל דיווח

טקס ההתייחדות וחניכת אנדרטה לזכר חללי ביסל"ח:
"בליבנו חקוקים שמותיהם של 240 מאחינו לנשק - כעת הם חקוקים גם כאן
טקס ההתייחדות וחניכת אנדרטה לזכר חללי ביסל"ח: "בליבנו חקוקים שמותיהם של 240 מאחינו לנשק - כעת הם חקוקים גם כאן, בקיר הבטון" לכל הפרטים >>> idf.il
סיכום מאמר
צה"ל ערך טקס התייחדות וחניכת אנדרטה לזכר חללי ביסל"ח, במעמד בכירים מצה"ל ומשפחות החללים. האנדרטה החדשה, הממוקמת בבסיס צה"ל, נועדה להנציח את זכרם של 240 חללי ביסל"ח, שנפלו במהלך שירותם הצבאי. בטקס, שנערך באווירה חגיגית ומרגשת, נשאו דברים מפקדי הביסל"ח ומשפחות החללים, והדגישו את חשיבות ההנצחה וההתייחדות עם זכרם של הנופלים. האנדרטה, שתוכננה בקפידה, כוללת קיר בטון ועליו חקוקים שמות החללים, ומהווה אתר הנצחה מרכזי לחללי הביסל"ח. בכך, ממשיך צה"ל את מסורת ההנצחה וההתייחדות עם חלליו, ומאפשר למשפחותיהם ולחייליו להיפרד ולזכור את הנופלים. טקס ההתייחדות היה אירוע מרגש ומכובד, שהעניק הומאז' ראוי לחללי ביסל"ח.

עוד מאמרים בנושא