נתניהו נפגש עם חברת נשיאות בוסניה והרצגובינה בירושלים
22/06/2026-20:28 22/06/2026-20:30 חדשות עכשיו 14 דיווח
ראש הממשלה בני* נתניהו אירח בלשכתו את חברת הנשיאות של בוסניה והרצגובינה ז'ליקה צביאנוביץ' לביקור מדיני בירושלים • הפגישה התקיימה על רקע היחסים המתהדקים בין המדינות והקשרים החמים עם רפובליקה סרפסקה • הצדדים דנו בהמשך שיתוף הפעולה ובחיזוק היחסים הדיפלו
סיכום מאמרראש הממשלה בני נתניהו אירח את חברת הנשיאות של בוסניה והרצגובינה, ז'ליקה צביאנוביץ', לביקור מדיני בירושלים. הפגישה התקיימה על רקע היחסים המתהדקים בין המדינות, בעיקר עם רפובליקה סרפסקה. שני הצדדים דנו בדרכים לחיזוק שיתוף הפעולה והיחסים הדיפלומטיים בין ישראל לבוסניה והרצגובינה. הביקור מדגיש את הקשרים החמים בין המדינות ואת הרצון להמשיך ולפתח את היחסים ביניהן. נתניהו וצביאנוביץ' דנו בנושאים שונים, בהם שיתוף פעולה כלכלי ומדיני, וחתרו לחיזוק הקשרים בין המדינות. הביקור בירושלים מהווה צעד נוסף בהידוק היחסים בין ישראל לבוסניה והרצגובינה, ומשקף את הרצון המשותף לפתח את שיתוף הפעולה בין המדינות. היחסים בין ישראל לרפובליקה סרפסקה התחממו בשנים האחרונות, והביקור הנוכחי מדגיש מגמה זו. נתניהו הדגיש את החשיבות שביחסים אלו.