פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

קים ג'ונג און: "קוריאה הצפונית תממש את מעמדה כמעצמה גרעינית"

23/06/2026-03:53 23/06/2026-03:55 חדשות חמל דיווח

קים ג'ונג און: "קוריאה הצפונית תממש את מעמדה כמעצמה גרעינית"
שליט קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און, הצהיר כי ארצו תממש את מעמדה כמדינה בעלת נשק גרעיני, כך דיווחה היום (שלישי) סוכנות הידיעות הממלכתית במדינה. על פי הדיווח, קים ציין במהלך כינוס הוועד המרכזי של מפלגת השלטון כי מימוש מעמדה הגרעיני של המדינה הוא הדרך היחידה להתמודד עם המצב הביטחוני העולמי ה"מורכב והבלתי צפוי".
סיכום מאמר
קים ג'ונג און, שליט קוריאה הצפונית, הודיע כי ארצו תמשיך לפתח את מעמדה כמעצמה גרעינית. במהלך כינוס הוועד המרכזי של מפלגת השלטון, הדגיש קים כי מימוש מעמדה הגרעיני של המדינה הוא הדרך היחידה להתמודד עם המצב הביטחוני העולמי ה"מורכב והבלתי צפוי". לפי סוכנות הידיעות הממלכתית, קים ג'ונג און ציין כי קוריאה הצפונית תמשיך לפעול להשגת מטרה זו. ההצהרה באה על רקע המתיחות הביטחונית באזור ובעולם, כאשר קוריאה הצפונית ממשיכה לפתח את תוכניתה הגרעינית. קים ג'ונג און הדגיש כי המעמד הגרעיני הוא חיוני לביטחון המדינה. בכך, קוריאה הצפונית ממשיכה להעצים את יכולותיה הגרעיניות, תוך שהיא מדגישה את חשיבותן לביטחון הלאומי. קוריאה הצפונית ממשיכה לפעול כמדינה בעלת נשק גרעיני.

עוד מאמרים בנושא