מחמד קאליבף, יו”ר הפרלמנט האיראני וראש משלחת המו”מ האיראנית מול ארה”ב מספר מה קרה במו”מ אחרי האיומים האחרונים שהשמיע הנשיא טראמפ נגד איראן ומה יצא לאיראנים כתוצאה מזה:
23/06/2026-07:33 23/06/2026-08:45 חדשות אבו עלי אקספרס דיווח
במהלך הדיונים נודע לי שטראמפ השמיע איומים נגד הנשיא שלנו, נגד צוות המשא ומתן ואף איים בתקיפה אפשרית על שטחנו. אמרתי לסגן הנשיא, וו*: “אנחנו יושבים כאן ומנהלים שיחות, ובהתאם להבנות שנחתמו, הסעיף הראשון קובע שלא יהיו איומים או כפייה. ובכל זאת, היום הנש
סיכום מאמריו"ר הפרלמנט האיראני, מחמד קאליבף, חשף פרטים חדשים על המשא ומתן בין איראן לארה"ב לאחר איומיו האחרונים של הנשיא טראמפ. קאליבף טען כי במהלך הדיונים, נודע לו שטראמפ איים על הנשיא האיראני, צוות המשא ומתן ואף איים בתקיפה על שטח איראן. בתגובה, אמר קאליבף לסגן הנשיא האמריקאי כי האיומים סותרים את ההבנות שנחתמו, שקובעות שאין להשתמש באיומים או בכפייה. קאליבף הדגיש כי איראן לא תירתע מהאיומים ותמשיך במשא ומתן. הנושא העלה מתח בין הצדדים וגרם לחששות לגבי עתיד המשא ומתן. קאליבף הדגיש כי איראן מחויבת להסכם אך לא תיכנע לאיומים. המתיחות בין איראן לארה"ב נמשכת והמצב נותר דליק. המשא ומתן נתקל בקשיים והסיכויים להסכם מוטלים בספק. איראן ממשיכה להתעקש על עמידה בהתחייבויות ההסכם.