פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

ראש עיריית אילת על פגישתו עם ראש שב"כ: "בוחנים תרחישי קיצון"

23/06/2026-08:46 23/06/2026-08:50 חדשות חמל דיווח

ראש עיריית אילת על פגישתו עם ראש שב"כ: "בוחנים תרחישי קיצון"
(function(){const e=document.querySelector('iframe[src*="103"]');let t=!1;const n={title:document.title,url:window.location.href,referrer:document.referrer};e&&!t&&"postMessage"in window&&(e.onload=function(){e.contentWindow.postMessage(n,"103embed.maariv.co.il
"),t=!0})})();
סיכום מאמר
ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי, חשף כי הוא נפגש לאחרונה עם ראש השב"כ, רונן בר, במסגרת המאמצים לאבטח את העיר. הלוי ציין כי בפגישה הם בוחנים תרחישי קיצון כדי להתכונן לכל אפשרות. הפגישה באה לאחרונה על רקע המתיחות הביטחונית באזור. הלוי הדגיש כי הביטחון הוא נושא מרכזי עבור תושבי אילת והוא פועל בשיתוף פעולה עם כלל הגורמים הביטחוניים. ראש השב"כ, רונן בר, מבקר באילת לעיתים קרובות כדי לבחון את המצב בשטח. הפגישה בין הלוי לבר מדגימה את שיתוף הפעולה בין הרשויות המקומיות לגורמי הביטחון. הלוי אמר כי הם עובדים יחד כדי להבטיח את ביטחון התושבים והתיירים. הביקור והפגישה מדגישים את החשיבות שניתנת לביטחון באילת. אילת ממשיכה להיות מוקד תיירותי חשוב ועל כן הביטחון בה הוא בראש סדר העדיפויות.

עוד מאמרים בנושא