צה"ל מאשר שתקף בדרום לבנון: “במטרה להסיר איום מיידי"
23/06/2026-13:19 23/06/2026-13:20 חדשות עכשיו 14 דיווח
דובר צה"ל מאשר כי כוחותינו ביצעו היום (שלישי) תקיפות בדרום לבנון "להסרת איום מיידי". התקיפה כוונה למחבלים חמושים שזוהו בסמוך לכוחות הפועלים במרחב הביטחוני בדרום לבנון. "צה"ל זיהה לפני זמן קצר חוליית מחבלים חמושים שפעלה בסמוך לכוחות צה"ל הפועלים במרחב
סיכום מאמרצה"ל הודה כי תקף חוליית מחבלים בדרום לבנון במטרה להסיר איום מיידי על כוחותיו. לפי דובר צה"ל, הכוחות זיהו חמושים בסמוך למרחב הביטחוני בדרום לבנון והחליטו לתקוף. התקיפה בוצעה לאחר שצה"ל זיהה את החולייה החמושה הפועלת בסמוך לכוחותיו. צה"ל הדגיש כי המטרה הייתה להסיר איום מיידי על כוחותיו הפועלים באזור. האירוע התרחש בדרום לבנון, שם פועלים כוחות צה"ל במרחב הביטחוני. התקיפה באה לאחר זיהוי החולייה החמושה והיוותה תגובה לאיום המיידי שהציבה. צה"ל ממשיך לפעול בדרום לבנון במטרה לשמור על הביטחון באזור. הפעילות באה לאחר חיזוק האיום על כוחות צה"ל והיוותה צעד למניעת פגיעה בכוחות.