עם תחילת שיחות המו"מ: ישראל תקפה שוב בדרום לבנון
23/06/2026-16:46 23/06/2026-16:50 חדשות כיפה דיווח
בשל המשך הפעילות של מחבלי חיזבאללה בדרום לבנון, כוחות צה"ל תקפו שוב ברכס עלי טאהר. התקיפה התרחשה זמן קצר לפני תחילת השיחות בין ישראל ללבנון בוושינגטון
סיכום מאמרצה"ל תקף שוב עמדות חיזבאללה בדרום לבנון עם תחילת שיחות המו"מ בוושינגטון בין ישראל ללבנון. התקיפה התרחשה ברכס עלי טאהר, לאחר שצה"ל זיהה פעילות חשודה של מחבלים. הפעילות הובילה לתגובה ישראלית במטרה למנוע פעילות עוינת. המתיחות בין ישראל ללבנון נותרה גבוהה בשל פעילות חיזבאללה בדרום לבנון. השיחות בוושינגטון נועדו לדון בנושאים שנויים במחלוקת בין המדינות, כולל הסכסוך הגבולי והפעילות הביטחונית. ישראל הדגישה כי היא תמשיך להגיב לפעילות עוינת של חיזבאללה. צה"ל פועל כדי למנוע הידרדרות נוספת. המתיחות בגבול ישראל-לבנון נותרה דרוכה, והשיחות בוושינגטון מהוות הזדמנות לנסות ולפתור את הסכסוך בדרכים דיפלומטיות. ישראל תקפה את עמדות חיזבאללה כדי לשמור על ביטחונה הלאומי.