Mayor Brandon Johnson declares a ‘transfemicide’ crisis, ignores hundreds of black deaths
24/06/2026-02:35 24/06/2026-02:35 חדשות New York Post דיווח
Mayor Brandon Johnson posted to his X account, “Since declaring a Transfemicide State of Emergency, our administration has strengthened the City’s capacity to support LGBTQ+ Chicagoans.”
סיכום מאמרראש העיר ברנדון ג'ונסון הכריז על משבר "טרנספמקיד" (רצח נשים טרנסג'נדריות) בשיקגו, אך התעלם ממאות מקרי מוות של תושבים שחורים. ג'ונסון פרסם בחשבון ה-X שלו כי "מאז הכרזת מצב החירום של טרנספמקיד, הנהלת העיר חיזקה את יכולתה לתמוך בתושבי שיקגו מקהילת הלהט"ב". הכרזת מצב החירום באה לאחר מספר מקרי רצח של נשים טרנסג'נדריות בעיר, אך נתונים מראים כי רוב מקרי המוות בשיקגו היו של גברים שחורים צעירים. מבקרי המדיניות של ג'ונסון טוענים כי הוא מתמקד בנושאים ספציפיים ולא מטפל בבעיות הבטיחות והאלימות הפוגעות באוכלוסיות מוחלשות נוספות בעיר. הנושא מעורר דיון ציבורי על סדרי עדיפויות ומדיניות בטיחות בשיקגו. ג'ונסון מתמודד עם ביקורת על כך שהתעלם ממקרי מוות של תושבים שחורים.