פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

מידה כנגד מידה: "הקפלניסטים היו המורים הטובים ביותר שלנו"

24/06/2026-14:47 24/06/2026-14:50 מקומי JDN דיווח

מידה כנגד מידה: "הקפלניסטים היו המורים הטובים ביותר שלנו"
ראש עיריית בני ברק, חנוך זייברט, התייחס היום בראיון לדנה ורון למחאת הרכבים ההמונית הצפויה להתקיים אחר הצהריים ברחבי הארץ. לדבריו, הציבור החרדי החליט לצאת למאבק לאחר שהבין כי הימנעות מפעולה רק מגבירה את הרדיפה נגדו. זייברט הדגיש כי הציבור החרדי פועל כ
סיכום מאמר
ראש עיריית בני ברק, חנוך זייברט, התייחס למחאת הרכבים החרדים הצפויה להתקיים ברחבי הארץ, ואמר כי הציבור החרדי החליט לצאת למאבק לאחר שהבין כי הימנעות מפעולה רק מגבירה את הרדיפה נגדו. לדבריו, "הציבור החרדי פועל כנגד הרדיפה והאפליה שננקטת נגדו". זייברט הדגיש כי המחאה היא תגובה לגישה השלטונית כלפי הציבור החרדי. עוד הוסיף כי "הקפלניסטים היו המורים הטובים ביותר שלנו", במסגרת הראיון לדנה ורון. המחאה צפויה להתקיים אחר הצהריים ברחבי הארץ ותהיה מלווה בעומסי תנועה כבדים. זייברט הדגיש כי המאבק הוא חלק בלתי נפרד מהמאבק על הזכויות של הציבור החרדי. בכך, הוא מבהיר כי המחאה אינה אירוע חד-פעמי, אלא חלק מתהליך מתמשך. המחאה החרדית צפויה להשפיע על שגרת היום-יום ברחבי הארץ.

עוד מאמרים בנושא