פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

איבדו את הצפון: אחרי 22 שנים בסי אנד סאן, מסעדת סיטארה נסגרת

24/06/2026-15:18 24/06/2026-15:31 מקומי טיים אאוט דיווח

איבדו את הצפון: אחרי 22 שנים בסי אנד סאן, מסעדת סיטארה נסגרת
המסעדה שהשקיפה על הים מצפון העיר לא הצליחה להתאושש מאז שנפל טיל איראני בקרבתה במהלך "עם *יא", וכפי שפורסם ב-N12, המסעדן הראל בלו החליט שהגיע הזמן להרים ידיים, ולסגור את המקום. לכו תמצאו עכשיו נוף כזה יפה הפוסט timeout.co.il
סיכום מאמר
מסעדת סיטארה המפורסמת בחוף הצפוני של תל אביב נסגרת לאחר 22 שנות פעילות. המסעדה, שהייתה ידועה בנוף הים המרהיב שלה, לא הצליחה להתאושש מהנזק שנגרם לה במהלך מלחמת "חרבות ברזל" כאשר טיל איראני נפל בקרבתה. המסעדן הראל בלו הודיע על סגירת המקום, לאחר שניסה לשקם את העסק ללא הצלחה. סיטארה הייתה אחת המסעדות הבולטות ברשת סי אנד סאן, והיוותה יעד פופולרי לסועדים שרצו ליהנות מנוף הים. סגירת המסעדה מהווה מכה נוספת לענף המסעדנות בתל אביב, שנפגע קשות במהלך המלחמה. סיטארה תפסה מקום מיוחד בליבם של תושבי העיר והמבקרים בה, וסגירתה צפויה להשאיר חלל. הבעלים הראל בלו סגר את דלתות המסעדה לאחר שנאבק לשמור עליה פתוחה.

עוד מאמרים בנושא