אחרי 21 שנה: מבנה גן ילדים ראשון הוצב בשא-נור
24/06/2026-15:54 24/06/2026-15:55 חדשות כיפה דיווח
התרגשות בצפון השומרון: 21 שנה אחרי הגירוש הוצב גן הילדים הראשון ביישוב המתחדש. התושבים והילדים יחד עם ראש המועצה יוסי דגן, שחזר בעצמו לגור ביישוב, עזרו לפועלים להניח את המבנים. דגן בירך "שהחיינו" ואמר לילדים הנרגשים: "עושים היסטוריה! יהיו עוד הרבה גנ
סיכום מאמרהתרגשות גדולה שררה בצפון השומרון עם הצבת גן הילדים הראשון בשא-נור, 21 שנה לאחר הגירוש. התושבים והילדים, יחד עם ראש המועצה יוסי דגן שחזר לגור ביישוב, לקחו חלק פעיל בהנחת המבנים. דגן בירך "שהחיינו" והעניק לילדים הנרגשים מסר מעודד: "עושים היסטוריה! יהיו עוד הרבה גנים ומבנים נוספים". הצבת גן הילדים מסמלת צעד משמעותי בהתחדשות היישוב שא-נור. ההתרגשות והשמחה של התושבים והילדים באה לידי ביטוי במהלך האירוע. בכך, נמשכת מגמת הבנייה והפיתוח ביישוב, לאחר שנים ארוכות של היעדר פיתוח. הצבת גן הילדים הראשון היא אבן דרך חשובה בדרך לשיקום והתחדשות היישוב.