"בני הישיבות נרדפים בעוון לימוד תורה"; הראשל"צ הגר"י יוסף במתקפה חזיתית
24/06/2026-18:28 24/06/2026-18:30 חדשות כיכר השבת דיווח
אמש התקיים בישיבת 'חזון עובדיה' מעמד סיום מסכת סוכה שנלמדה בין כותלי הישיבה, לצד ציון הדפסת קובץ מאמרים וחידושים שהעלו על הכתב בני הישיבה ורבניה. במעמד השתתף נשיא הישיבה ומייסדה הראש״ל הגאון רבי יצחק יוסף, ראש הישיבה הרה״ג רבי רחמים יוסף, רבני הישיבה
סיכום מאמרהרב הראשי לישראל, הגר"י יוסף, תקף את מדיניות הרדיפה כנגד בני הישיבות. במעמד סיום לימוד מסכת סוכה בישיבת 'חזון עובדיה', אמר הרב יוסף כי בני הישיבות נרדפים בעוון לימוד תורה. לדבריו, השלטונות מפלים לרעה את צעירי הישיבות, וגורמים להם קשיים רבים. הרב יוסף הדגיש את חשיבות לימוד התורה וקרא לתמוך בבני הישיבות. בנוסף, הוא ציין כי הישיבה ממשיכה להדפיס קובץ מאמרים וחידושים של בני הישיבה ורבניה. הרב יוסף הוסיף כי לימוד התורה הוא ערך עליון, והוא מהווה את הבסיס לקיומה של החברה היהודית. דבריו של הרב יוסף מהווים קריאה לחיזוק לימוד התורה ולהגנה על זכותם של בני הישיבות ללמוד. הרב יוסף הדגיש כי יש לפעול למען שוויון הזדמנויות לבני הישיבות. דבריו התקבלו בהתלהבות על ידי הנוכחים במעמד.