Hackers Exploiting Cisco Catalyst SD-WAN Manager 0-Day Flaw to Gain Root-Level Access
24/06/2026-20:03 24/06/2026-20:05 מחשבים וטכנולוגיה Cyber Security News דיווח
A sophisticated threat actor is actively targeting SD-WAN infrastructure at a major service provider. The campaign culminated in the exploitation of a zero-day privilege escalation vulnerability, cybersecuritynews.com
סיכום מאמרהאקרים מנצלים פרצת אבטחה ב-Cisco Catalyst SD-WAN Manager כדי להשיג גישה ברמת מנהל. קמפיין מתוחכם של תוקף מאיים מכוון לתשתית SD-WAN של ספק שירותים גדול. התוקף הצליח לנצל פרצת אבטחה מסוג zero-day המאפשרת העלאת הרשאות, והצליח להשיג גישה מלאה למערכת. הפרצה הזו מאפשרת לתוקף להשיג גישת שורש למערכת, מה שמאפשר לו לבצע פעולות שונות ללא הגבלה. התקרית מדגישה את החשיבות של אבטחת תשתיות SD-WAN, שהופכות ליעד מרכזי עבור תוקפים. על פי הדיווחים, התוקף הצליח לנצל את הפרצה לפני שהיא נחשפה לציבור, מה שמדגיש את הצורך באבטחה יזומה ובהתעדכנות מתמדת. חברת Cisco הוציאה עדכון אבטחה לטיפול בפרצה, ומנהלי רשתות SD-WAN מתבקשים להתקין אותו בהקדם.