NY socialist sweep shows new Dem slogan: We hate America
24/06/2026-21:39 24/06/2026-21:40 חדשות New York Post דיווח
Whoever figures out how to mobilize the folks fed-up with the current state of the city can make New York City great again.
סיכום מאמרניצחונם של הסוציאליסטים בניו יורק חושף את הסיסמה החדשה של הדמוקרטים: "אנחנו שונאים את אמריקה". בבחירות האחרונות בניו יורק, מועמדים סוציאליסטים זכו במספר משרות מפתח, והדמונסטרציה של כוחם הפוליטי העולה עוררה הדים רבים. הניצחון הסוציאליסטי בניו יורק מדגיש את חוסר שביעות הרצון הגובר מהמצב הנוכחי של העיר והמדינה. המצביעים בניו יורק הביעו את מחאתם נגד הממסד הפוליטי הקיים והצביעו למועמדים שמבטיחים שינוי רדיקלי. התוצאות בבחירות בניו יורק עשויות לשמש כמודל עבור ערים אחרות בארצות הברית. הניצחון הסוציאליסטי מעיד על שינוי במגמות הפוליטיות באמריקה, כאשר יותר ויותר מצביעים פונים לאידיאולוגיות רדיקליות. הממסד הדמוקרטי מנסה לנצל את המומנטום הזה כדי לקדם את האג'נדה שלו. ניו יורק הפכה לשדה קרב פוליטי חשוב, והתוצאות בבחירות שם עשויות להשפיע על הפוליטיקה האמריקאית בעתיד.