עובד קבלן שעסק בעבודות הנדסיות נהרג ברצועת עזה
24/06/2026-22:14 24/06/2026-22:15 חדשות חמל דיווח
עובד בחברה קבלנית שמבצעת עבודות הנדסיות מטעם משרד הביטחון, נהרג מוקדם יותר היום (רביעי), כתוצאה מתאונה מבצעית, לפי הודעת דובר צה"ל. לפי דיווחים, העובד עסק בעבודה הנדסית עם באגר, ותוך כדי הפעילות המבנה קרס עליו. הנושא בתחקיר. מוקדם יותר היום פורסם לראשונה בוואלה, שצה"ל שולט בכ-70% משטחי רצועת עזה בעקבות פעילות הנדסית של צה"ל שנועדה לאתר תשתיות טרור מעל ומתחת לקרקע ולהרחיק איומים מ"הקו הצהוב". כל זה קורה בזמן שבצה"ל תוקפים יעדי טרור מהאוויר בעומק השטח או מהקרקע נגד ניסיונות לחדור את הקו הצהוב. בנוסף לכך הרמטכ"ל רא"ל אייל זמיר אישר למפקד פיקוד הדרום האלוף יניב עשור תוכניות למערכה מחודשת במידה והמו"מ בין המתווכות לחמאס יגיע למבוי סתום וארגון הטרור לא יתפרק מנשקו. המהלך שעשוי להציל את הקריירה הפוליטית של בני גנץחדשות במקביל לדרישה של הממשלה הטכנוקרטית שאמורה ליטול את האחריות מחמאס על רצועת עזה ולהתחיל בהליך השיקום, לבנות עיר על הריסות רפיח בהיקף של 50 אלף מבנים ותשתיות מתאימות לציבור פלסטיני במרחב נטול טרור ומחבלים, החלו מגעים עם חברות בישראל לגריסה של המבנים הפלסטינים בכל רצועת עזה בהיקפים בלתי נתפסים של מאות אלפי מבנים.
סיכום מאמרעובד קבלן נהרג בתאונה מבצעית ברצועת עזה במהלך עבודות הנדסיות מטעם משרד הביטחון. לפי דיווחים, העובד שהיה מעורב בעבודה עם באגר, נהרג כאשר המבנה שעליו עבד קרס עליו. צה"ל הודיע כי הנושא נמצא בתחקיר. במקביל, פורסם כי צה"ל שולט בכ-70% משטחי רצועת עזה לאחר פעילות הנדסית נרחבת שנועדה לאתר תשתיות טרור. צה"ל ממשיך לתקוף יעדי טרור מהאוויר ומהקרקע. הרמטכ"ל אישר תוכניות למערכה מחודשת במידה והמו"מ עם חמאס ייכשל. הממשלה הטכנוקרטית דורשת מחמאס ליטול אחריות על רצועת עזה ולהתחיל בשיקום, כולל בניית עיר חדשה על חורבות רפיח. החלו מגעים עם חברות ישראליות לגריסת מבנים פלסטינים ברצועה בהיקפים נרחבים. התקרית מדגישה את הסיכונים הכרוכים בפעילות הביטחונית ברצועה.