בן גביר: "אני שומע את הבכי של ראש העיר רהט - ואומר לו: נחריב כל בית לא חוקי בנגב עד היסוד"
25/06/2026-13:48 25/06/2026-13:55 חדשות איי 24 ניוז דיווח
בן גביר: "אני שומע את הבכי של ראש העיר רהט - ואומר לו: נחריב כל בית לא חוקי בנגב עד היסוד"
סיכום מאמרשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הגיב לביקורת מצד ראש עיריית רהט, טל אל-קרינאוי, על הריסת בתים בלתי חוקיים בנגב. בן גביר הצהיר כי בכוונת הממשלה להחריב כל בית לא חוקי בנגב עד היסוד. לדבריו, הוא "שומע את הבכי" של אל-קרינאוי ומגיב לו בנחרצות. מדיניות הריסות הבתים הבלתי חוקיים בנגב היא חלק מהמאבק בהתפתחות בלתי חוקית באזור. בן גביר הדגיש כי הממשלה תמשיך לפעול נגד התופעה. הצהרתו של בן גביר באה לאחר ביקורת מצד גורמים שונים על מדיניות ההריסות. שר לביטחון לאומי הדגיש כי פעולות הממשלה נועדו לבלום את התופעה. הנושא עורר דיון ציבורי נרחב בנושא הריסת בתים בלתי חוקיים בנגב. בן גביר נשאר נחוש בדעתו לפעול נגד התופעה. פעולות הממשלה בנושא ממשיכות לעורר דיון.