מרדף של סייר מסיירת האופנועים אחר נהג אופנוע שביצע עבירת תנועה
25/06/2026-14:17 25/06/2026-14:25 חדשות ערוץ חדשות NWS דיווח
שוטר: "למה ברחת?" נהג: "כי אני מפחד כי אמרו לי יש שוטר לברוח ישר..." שוטר: "אתה עצור". סמוך לחצות הליל ובסיום משמרת של סייר מסיירת האופנועים הארצית (דרום), הסייר הבחין בכביש 40 בנהג אופנוע ללא לוחית זיהוי, שעה שהרכיב נוסע ללא קסדה. הסייר סימן וקרא לנהג לעצור ובתגובה, הנהג החל בבריחה. הסייר ניהל אחריו מרדף ממושך, עד למעצרו של הנהג ולא לפני שהחליק מהאופנוע תוך כדי בריחה. בבדיקה ראשונית התברר כי הנהג, בן 17 מבאר טוביה, היה ללא רישיון נהיגה מתאים לסוג האופנוע. בתגובתו אמר לסייר: "אמרו לי יש שוטר תברח ישר..". לנהג נרשמה הזמנה לדין, בלתי מורשה לסוג דרגה ואי ציות להוראת שוטר והוא זומן לשימוע. האופנוע הושבת". קרדיט צילום: דוברות המשטרה