Bluekit phishing kit adopts browser-in-the-middle for login theft
25/06/2026-18:00 25/06/2026-18:05 מחשבים וטכנולוגיה BleepingComputer דיווח
The Bluekit phishing-as-a-service platform continues to evolve with nearly 70 new hostnames identified over the past week and by adding browser-in-the-middle capabilities for improved data theft. [...]
סיכום מאמרפלטפורמת Bluekit, שירות דיוג כמוצר (phishing-as-a-service), ממשיכה להתפתח ולהתעדכן. לאחרונה זוהו כ-70 שמות מארח חדשים שהתווספו לפלטפורמה, ובנוסף, נוספה לה יכולת חדשה הנקראת "דפדפן באמצע" (browser-in-the-middle), המאפשרת גניבת נתוני התחברות בצורה יעילה יותר. יכולת זו מאפשרת לתוקפים להשתלט על התקשורת בין הדפדפן של הקורבן לאתר המטרה, ובכך לגנוב מידע רגיש כגון סיסמאות ופרטי כניסה. התפתחות זו מדגימה את ההתפתחות המתמדת של כלי הדיוג והתקפות הסייבר, ומדגישה את הצורך בהעלאת המודעות לאבטחת מידע ובשימוש בכלים מתקדמים להגנה מפני התקפות כאלה. פלטפורמת Bluekit מהווה איום משמעותי על אבטחת המידע של משתמשים רבים, ועל הממסד האבטחתי להמשיך ולעקוב אחר התפתחויותיה.