Antipathy for SpaceX may cost T-Mobile its existence
26/06/2026-01:10 26/06/2026-01:15 מחשבים וטכנולוגיה PhoneArena דיווח
Apparently, Deutsche Telekom wants full control of T-Mobile to protect it from SpaceX.
סיכום מאמרדויטשה טלקום, חברת האם של T-Mobile, מתכננת לרכוש את שארית החברה כדי להגן עליה מפני השפעות בלתי רצויות. הסיבה המרכזית לכך היא התנגדות לחברה המתחרה SpaceX, ששיתפה פעולה עם T-Mobile בתחום החיבור הלווייני. דויטשה טלקום רוצה להשיג שליטה מלאה ב-T-Mobile כדי למנוע השפעות שליליות אפשריות מהשותפות עם SpaceX. החברה חוששת שמא שיתוף הפעולה עם SpaceX יפגע במוניטין ובשליטתה ב-T-Mobile. הרכישה תאפשר לדויטשה טלקום להגן על האינטרסים של T-Mobile ולשלוט באופן מלא בפעילותה. בכך, דויטשה טלקום תמנע את האפשרות ש-T-Mobile תהיה תלויה ב-SpaceX. המהלך הזה מדגיש את המתיחות בין החברות בתחום התקשורת והטכנולוגיה. דויטשה טלקום פועלת כדי להבטיח את עתידה של T-Mobile.