לאחר ארבעה חודשים: ארמקו הסעודית חידשה את טעינת הנפט
26/06/2026-06:49 26/06/2026-06:50 חדשות חמל דיווח
חברת הנפט הסעודית הגדולה ארמקו, חידשה היום (שישי) את טעינת הנפט במסוף ראס טנורה, בית הזיקוק שבבעלותה. זאת לאחר הפסקה שנמשכה קרוב לארבעה חודשים, כך עולה מנתוני מעקב אחר תנועת אוניות באזור. לפי דיווחים ברויטרס, שתי מכליות ענק להובלת נפט, נצפו כשהן טוענות נפט גולמי במתקן הזיקוק שבמפרץ הפרסי, בעוד מכלית שלישית המתינה בסמוך.
סיכום מאמרחברת הנפט הסעודית ארמקו חידשה את טעינת הנפט במסוף ראס טנורה לאחר הפסקה של כארבעה חודשים. הנפט הגולמי נטען במתקן הזיקוק שבמפרץ הפרסי, על פי נתוני מעקב אחר תנועת אוניות באזור. לפי דיווחי רויטרס, שתי מכליות ענק להובלת נפט החלו בטעינת נפט גולמי, בעוד מכלית שלישית המתינה בסמוך למתקן. חידוש טעינת הנפט בארמקו מהווה צעד משמעותי בשיקום פעילות החברה לאחר תקופת ההשבתה הארוכה. ארמקו היא חברת הנפט הסעודית הגדולה והמהלך צפוי להשפיע על שוק הנפט העולמי. הפסקת הטעינה הייתה חלק משורת צעדים שנקטה החברה בעקבות שינויים בשוק הנפט. חידוש הפעילות מעיד על ניסיון החברה לחזור לשגרה ולשמור על יציבות בשוק.