בוועידת השלטון המקומי | ראשי מועצות מיו"ש: "מוחקים את הקו הירוק"
26/06/2026-09:17 26/06/2026-09:46 חדשות ערוץ 7 דיווח
ראשי רשויות מיהודה ושומרון שהתראיינו לערוץ 7 בוועידת השלטון המקומי קראו לקדם ריבונות מלאה ולבטל את ההבחנות בין הרשויות משני צידי הקו הירוק. הצטרפו לערוץ 7: inn.co.il
Twitter: twitter.com
Whatsapp: chat.whatsapp.com
Facebook: facebook.com
Instagram: instagram.com
TikTok: tiktok.com
Twitter: twitter.com
Whatsapp: chat.whatsapp.com
Facebook: facebook.com
Instagram: instagram.com
TikTok: tiktok.com