פועל נפל לבור בעומק של כ-4 מטר במפעל בקרית ביאליק, מצבו קשה
26/06/2026-12:47 26/06/2026-12:50 חדשות חמל דיווח
לפני זמן קצר התקבל דיווח על פועל שנפל לבור בעומק של כ-4 מטר במפעל בקרית ביאליק. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח רמב"ם פועל כבן 30 במצב קשה בהכרה מעורפלת. חובש בכיר ביחידת האופנועים של מד"א גיל פשה סיפר: "הפועל שנפל לבור של 4 מטר נלכד כשהוא בהכרה מעורפלת. לוחמי האש חילצו אותו מהבור באמצעות ציוד מיוחד והעבירו אותו אלינו. ביצענו בדיקות רפואיות, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח כשמצבו יציב"
סיכום מאמרפועל בן 30 נפל לבור בעומק של כ-4 מטר במפעל בקריית ביאליק ונפצע קשה. צוותי מד"א וחובשים העניקו לו טיפול רפואי ראשוני לאחר שחולץ מהבור באמצעות ציוד מיוחד של לוחמי האש. הפועל פונה לבית החולים רמב"ם במצב קשה בהכרה מעורפלת בניידת טיפול נמרץ של מד"א. חובש בכיר ביחידת האופנועים של מד"א תיאר את האירוע ואת הטיפול שניתן. האירוע התרחש במפעל תעשייתי בקריית ביאליק, והרשויות עסקו בחילוץ ובפינוי הפועל הפצוע. מצבו של הפועל התייצב במהלך הפינוי, אך הוא נותר במצב קשה. הפועל קיבל טיפול רפואי מלא והועבר לבית החולים לקבלת טיפול רפואי נוסף.