Orion Browser confirms Windows release for late 2026 alongside cross-platform Orion+ rollout
26/06/2026-14:25 26/06/2026-14:30 מחשבים וטכנולוגיה PiunikaWeb דיווח
Orion Browser is finally heading to Windows. Kagi says a native Windows version is scheduled to arrive before the end of 2026, ending years of Apple-only availability for the WebKit-based browser. At the same time, the company has started x.c
סיכום מאמרדפדפן Orion מגיע ל-Windows לאחר שנים של זמינות בלעדית למחשבי Apple. חברת Kagi, המפתחת של הדפדפן, הודיעה כי גרסה מקורית ל-Windows תושק לפני סוף שנת 2026. הדפדפן, המבוסס על מנוע WebKit, צפוי להרחיב את בסיס המשתמשים שלו עם כניסתו למערכת ההפעלה של מיקרוסופט. בנוסף, החברה החלה בהשקה של Orion+, גרסה חוצה-פלטפורמות של הדפדפן, שתאפשר למשתמשים ליהנות מחוויית גלישה עקבית במספר מכשירים. המהלך צפוי לחזק את מעמדה של Kagi בשוק הדפדפנים ולהציע אלטרנטיבה נוספת למשתמשים המחפשים דפדפן מהיר ופרטי. עם השקת הדפדפן ב-Windows ו-Orion+, Kagi ממקדת את מאמציה בהרחבת הפלטפורמה והשירותים שלה. ההשקה החדשה מבטיחה כי המשתמשים יוכלו ליהנות מחוויית גלישה משופרת.