מחבלי חיזבאללה העבירו אמל"ח בדרום לבנון וחוסלו ע"י כוחותינו
26/06/2026-16:07 26/06/2026-16:10 חדשות עכשיו 14 דיווח
כוחותינו חיסלו שבעה מחבלי חיזבאללה בדרום לבנון, שהעבירו אמצעי לחימה בסמוך למרחב הביטחוני בו פועלים לוחמי צה"ל • המחבלים פעלו מתוך מבנה ששימש כעמדת לחימה ותצפית במרחב אל-מנזלה, והיוו איום מיידי על כוחותינו
סיכום מאמרצה"ל חיסל שבעה מחבלי חיזבאללה בדרום לבנון לאחר שהעבירו אמצעי לחימה בסמוך למרחב הביטחוני בו פועלים לוחמי צה"ל. המחבלים פעלו מתוך מבנה ששימש כעמדת לחימה ותצפית באזור אל-מנזלה, והיוו איום מיידי על כוחות צה"ל. החיסול התבצע לאחר שכוחותינו זיהו את המחבלים והבינו שהם מהווים סיכון לביטחון החיילים. הפעולה מדגימה את המשך הלחימה של צה"ל נגד חיזבאללה בדרום לבנון, כאשר הכוחות ממשיכים לפעול נגד איומים ביטחוניים. החיסול הוא חלק מהמאמצים להרחיק את ארגון הטרור מהגבול ולמנוע פעילות עוינת נגד ישראל. צה"ל ממשיך לפעול נגד חיזבאללה בדרום לבנון כדי לשמור על ביטחון תושבי הצפון והמדינה. הפעילות נמשכת במטרה לנטרל איומים ולהבטיח את יציבות האזור.