תושבי בית אריה שבשומרון נצורים בבתים יותר מ-4 שעות מחשש לחדירת מחבלים: "אנא הישמעו לכוחות הביטחון"
27/06/2026-08:51 27/06/2026-08:55 חדשות רשת 13 דיווח
תושבי בית אריה שבשומרון נצורים בבתים יותר מ-4 שעות מחשש לחדירת מחבלים: "אנא הישמעו לכוחות הביטחון"
סיכום מאמרתושבי בית אריה שבשומרון נתונים למצב חירום לאחר שהותרה הוראת נוהל "שכונה נעולה" עקב חשש לחדירת מחבלים ליישוב. התושבים נצורים בבתיהם כבר למעלה מ-4 שעות, כאשר כוחות הביטחון פועלים לאיתור המחבלים ולמניעת הישנות האירוע. כוחות גדולים של צה"ל ושוטרים פשטו על היישוב במטרה לאתר וללכוד את החשודים. התושבים מתבקשים להישמע להוראות כוחות הביטחון ולשמור על כללי הזהירות. המצב בשטח מתוח ורגיש, וכוחות הביטחון פועלים בכל האמצעים לסיכול האיום ולשמירת הביטחון ביישוב. תושבי בית אריה מתבקשים להישאר בבתיהם ולהימנע מיציאה עד להודעה חדשה. כוחות הביטחון פועלים לסיום האירוע במהירות וביעילות.