"אנחנו מרוסקים". היום שאחרי באורוגוואי
27/06/2026-09:59 27/06/2026-10:05 ספורט ספורט 5 דיווח
"אנחנו מרוסקים". היום שאחרי באורוגוואי
סיכום מאמרנבחרת אורוגוואי הודיעה על הפסד מוחץ והתמודדה עם היום שאחרי לאחר ההדחה המוקדמת מהמונדיאל. "אנחנו מרוסקים", אמרו השחקנים והצוות המקצועי בנבחרת, שהתקשו לעכל את ההדחה בשלב הבתים. אורוגוואי, שנחשבה לאחת המועמדות הבכירות לטורניר, סיימה את דרכה כבר בשלב המוקדם, לאחר שלא הצליחה לנצח במשחק המכריע. השחקנים והמאמן התאכזבו מהתוצאות ולא הצליחו להתאושש מההפסד. הנבחרת האורוגוואית תצטרך לחזור ולנתח את הטעויות ולהתחיל להתכונן לטורנירים הבאים. ההדחה המוקדמת מהמונדיאל היתה מהלומה קשה לנבחרת ולציבור האוהדים. הנבחרת תקיים מסיבת עיתונאים בהמשך השבוע, שם יסבירו השחקנים והצוות המקצועי את הנסיבות שהובילו להדחה. בכך תסתיים דרך הנבחרת במונדיאל הנוכחי. הנבחרת תחזור להתאמן ולהתחיל להתכונן לטורניר הבא. בכירים בנבחרת אמרו כי הם מתכוונים ללמוד מהטעויות ולתקן את הבעיות שהובילו להדחה. הם יעשו זאת כדי לחזור ולצבור ביטחון לקראת הטורנירים הבאים. הנבחרת תמשיך לעבוד קשה.