פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

משרד החוץ האיראני: ישראל תקפה את לבנון בתאום עם האמריקנים - ובכך הפרה את ההסכם

27/06/2026-10:52 27/06/2026-11:00 חדשות איי 24 ניוז דיווח

משרד החוץ האיראני: ישראל תקפה את לבנון בתאום עם האמריקנים - ובכך הפרה את ההסכם
משרד החוץ האיראני: ישראל תקפה את לבנון בתאום עם האמריקנים - ובכך הפרה את ההסכם
סיכום מאמר
משרד החוץ האיראני האשים את ישראל בתקיפת לבנון בשיתוף פעולה עם ארצות הברית, וטען כי בכך הפרה ישראל את ההסכם. ההאשמה האיראנית מגיעה לאחר תקיפות ישראליות בשטח לבנון, שהובילו למתיחות באזור. לפי הדווח, ישראל פעלה בתאום עם האמריקנים, מה שהוביל להאשמות כי התקיפה נערכה במסגרת שיתוף פעולה בין המדינות. משרד החוץ האיראני הדגיש כי הפעולה הישראלית מהווה הפרה של ההסכם, וקרא לגינוי הבינלאומי. המתיחות בין ישראל ללבנון ממשיכה לעלות, כאשר האיראנים מביעים תמיכה בלבנון ומאשימים את ישראל בתוקפנות. ההתפתחויות האחרונות מעלות חשש להסלמה נוספת באזור, והקהילה הבינלאומית עוקבת אחר המצב בדריכות. המתיחות נותרה גבוהה.

עוד מאמרים בנושא