איזנקוט עונה לנתניהו: ״גם הערב המשכת לשקר על עזה ולבנון״
27/06/2026-21:47 27/06/2026-21:50 חדשות חמל דיווח
הרמטכ״ל לשעבר גדי איזנקוט, ישר! עם איזנקוט: נתניהו, חרמות זה קמפיין מהחיים הקודמים. ראש ממשלה שהוביל בעיוורון לשפל היסטורי, שעובד לילות כימים בפילוג והסתה, שמשקיע את כל מרצו בעידוד השתמטות, לא ראוי לעם הזה ובוודאי שלא להטיף מוסר על אחדות. גם הערב המשכת לשקר על עזה ולבנון, דברים שניתן היה לבדוק לעומק בועדת חקירה ממלכתית שגם ממנה אתה מפחד. הפרוטוקולים אצלך, תוציא אותם לציבור ועם ישראל יגלה מי דחף ומי פחד. את מי שהיה בתפקיד ראש הממשלה בבוקר טבח שבעה באוקטובר ומאז בורח מאחריות, עם ישראל יחליף. נקים ממשלה ברוב ציוני ולאומי, שתדאג לאינטרסים של ישראל. נחבר מחדש את עם ישראל. כי ישראל חייבת לנצח 🇮🇱
סיכום מאמרהרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט הגיב לראש הממשלה בנימין נתניהו, לאחר שהאחרון תקף אותו. איזנקוט טען כי נתניהו ממשיך לשקר בנוגע לעזה ולבנון, וטען כי ניתן היה לבדוק את הנושאים הללו בועדת חקירה ממלכתית, ממנה נתניהו "מפחד". עוד אמר כי נתניהו אינו ראוי לעם ישראל, לאחר שהוביל ל"שפל היסטורי" והתמקד בפילוג והסתה. איזנקוט קרא לנתניהו להוציא לציבור את הפרוטוקולים הנוגעים לנושאים הללו, כדי שעם ישראל יוכל לדעת "מי דחף ומי פחד". הוא הוסיף כי עם ישראל יחליף את נתניהו, שנמלט מאחריות לאחר הטבח ב-7 באוקטובר, ויקים ממשלה ברוב ציוני ולאומי שתדאג לאינטרסים של ישראל ותפעל לחיבור מחדש של העם. דבריו של איזנקוט באו לאחר שנתניהו תקף אותו, והם מהווים חלק מהוויכוח הציבורי הנוקב בנוגע לאחריות למצב הביטחוני והמדיני בישראל.