בעקבות שיגור כטב"ם על מכלית בהורמוז: ארה"ב בגל תקיפות נוסף באיראן
28/06/2026-07:51 28/06/2026-07:55 מקומי JDN דיווח
פיקוד המרכז של צבא ארצות הברית (CENTCOM) הודיע כי כוחותיו ביצעו אתמול (שבת) סדרת תקיפות נוספת נגד מטרות באיראן, בהוראת נשיא ארצות הברית, בעקבות מה שהגדיר כהמשך התוקפנות האיראנית נגד כלי שיט מסחריים במפרץ. jdn.co.il
קרדיט: מ
קרדיט: מ
סיכום מאמרצבא ארצות הברית ביצע סדרת תקיפות נוספת נגד מטרות באיראן, בעקבות שיגור כטב"ם על מכלית במצר הורמוז. פיקוד המרכז של צבא ארצות הברית (CENTCOM) הודיע כי התקיפות בוצעו בהוראת נשיא ארצות הברית, בתגובה להמשך התוקפנות האיראנית נגד כלי שיט מסחריים במפרץ. התקיפות הן חלק מגל תקיפות נוסף של ארה"ב נגד איראן, במטרה להרתיע את איראן מלהמשיך בפעולות תוקפניות. המתיחות בין ארה"ב לאיראן גברה לאחרונה, בעקבות מספר תקריות במפרץ, כולל שיגור כטב"ם על מכלית. צבא ארה"ב ממשיך לפעול כדי להגן על כלי שיט מסחריים ולשמור על חופש השיט במפרץ. התקיפות האחרונות מדגימות את המחויבות של ארה"ב להגן על האינטרסים שלה ושל בעלות בריתה באזור. פיקוד המרכז של צבא ארה"ב ממשיך לפקוח עין על המתרחש באזור.