פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

בדרך לכנסת – עליזה בלוך הודיעה: מצטרפת לפוליטיקה הארצית

28/06/2026-08:41 28/06/2026-08:45 חדשות חדשות 0404 דיווח

בדרך לכנסת – עליזה בלוך הודיעה: מצטרפת לפוליטיקה הארצית
ראש עיריית בית שמש לשעבר, עליזה בלוך, הודיעה כי היא מצטרפת לחיים הפוליטיים בזירה הארצית. בלוך מסרה כי היא מנהלת בימים אלה מגעים עם מספר מפלגות לקראת השתלבות אפשרית במערכת הפוליטית הארצית. בשלב זה היא לא הודיעה באיזו מפלגה תבחר להצטרף, והמהלכים טרם הב
סיכום מאמר
ראש עיריית בית שמש לשעבר, עליזה בלוך, הודיעה על הצטרפותה לחיים הפוליטיים הארציים. בלוך פתחה במגעים עם מספר מפלגות לקראת השתלבות אפשרית בכנסת. המהלך שלה מגיע לאחר שנים של פעילות פוליטית מקומית, כאשר בלוך שימשה בעבר כראש עיריית בית שמש. טרם נודע באיזו מפלגה תשתלב בלוך, אך היא צפויה לקבל החלטה לאחר סיום המגעים עם הנציגים השונים. ההודעה על הצטרפותה לפוליטיקה הארצית עשויה להשפיע על המפה הפוליטית בישראל. בלוך נחשבת לדמות מוכרת ובעלת ניסיון פוליטי, מה שעשוי לתרום להצלחתה בזירה הארצית. ההצטרפות הצפויה של בלוך לפוליטיקה הארצית מעוררת עניין רב בקרב הציבור והתקשורת. היא צפויה להיות שחקנית חדשה ומשמעותית בזירה הפוליטית. במהלך הקרוב יתבררו פרטים נוספים על המהלך של בלוך.

עוד מאמרים בנושא