בן גביר חתם: ייאסר שימוש בבואש ובגז לפיזור הפגנות
28/06/2026-15:30 28/06/2026-12:35 מקומי בחדרי חרדים דיווח
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר חתם על תקנות חדשות האוסרות שימוש בבואש ובגז מדמיע לצורך פיזור הפגנות. לדבריו, המהלך נועד להבטיח אכיפה שוויונית והוגנת, לאחר שלטענתו במשך שנים הופעלו אמצעים אלו באופן שפגע בעיקר בחרדים וביוצאי אתיופיה