הראשונה בארץ: מועצת בני* נבחרה לתוכנית לאומית ייחודית בתחום האנרגיה
28/06/2026-12:52 28/06/2026-12:55 חדשות כיפה דיווח
מועצת בני* נבחרה להשתתף בתוכנית "סוויץ'" של משרד האנרגיה והתשתיות, ותהיה הראשונה בארץ להפעיל את התוכנית בשנת הלימודים הקרובה. במסגרת התוכנית ירכשו בני ובנות הנוער ידע וכלים בתחומי האנרגיה, החדשנות והקיימות, ויובילו מיזמים קהילתיים בעלי השפעה על הסביב
סיכום מאמרמועצת בני הנוער נבחרה להשתתף בתוכנית "סוויץ'" הייחודית של משרד האנרגיה והתשתיות, והיא תהיה הראשונה בארץ להפעיל את התוכנית בשנת הלימודים הקרובה. במסגרת התוכנית, בני ובנות הנוער ירכשו ידע וכלים בתחומי האנרגיה, החדשנות והקיימות, ויובילו מיזמים קהילתיים שיתרמו לסביבה. התוכנית "סוויץ'" נועדה לקדם את תחום האנרגיה והקיימות בקרב בני הנוער, ומועצת בני הנוער תהיה חלוצה ביישום תוכנית זו. התוכנית צפויה לתרום להעלאת המודעות לנושאי אנרגיה וסביבה בקרב בני הנוער, ולקדם יוזמות ומיזמים ירוקים בקהילות השונות. בכך, מועצת בני הנוער תוביל שינוי חיובי ותרום לעתיד טוב יותר. התוכנית תעניק לבני הנוער כלים וידע כדי להוביל שינוי זה.