אזרחות בחצי מיליון דולר: ארגנטינה בוחנת השקת "ויזת זהב"
28/06/2026-13:43 28/06/2026-13:45 מקומי JDN דיווח
ממשלת ארגנטינה, בראשות הנשיא חוויאר מיליי, פועלת להשקת תוכנית "ויזת זהב" עוד השנה. על פי 'כלכליסט' לפי דיווח ב"פייננשל טיימס", המהלך נועד לגייס הון זר משמעותי שיסייע למדינה להתמודד עם פירעון חובות בהיקף עשרות מיליארדי דולרים בשנים הקרובות. על פי המתו
סיכום מאמרממשלת ארגנטינה בראשות הנשיא חוויאר מיליי מתכננת להשיק "ויזת זהב" שתאפשר לאזרחים זרים להשיג אזרחות בתמורה להשקעה משמעותית. התוכנית, שעשויה להניב הכנסות של חצי מיליון דולר לאדם, נועדה לגייס הון זר שיסייע למדינה להתמודד עם פירעון חובות בהיקף עשרות מיליארדי דולרים בשנים הקרובות. על פי הדיווחים, התוכנית תושק עוד השנה ותאפשר לזרים להשיג אזרחות ארגנטינית באמצעות השקעה במדינה. המהלך נועד למשוך משקיעים זרים ולשפר את מצבה הכלכלי של ארגנטינה. התוכנית צפויה להתמודד עם אתגרים רגולטוריים וכלכליים, אך אם תצליח, היא עשויה לספק למדינה מקור הכנסה משמעותי. בכך, ארגנטינה מצטרפת למדינות אחרות שמציעות ויזות זהב למשקיעים זרים.