הרב הראשי והרב לבנון העניקו ליוסי דגן את “כתר תורה והתיישבות”
28/06/2026-14:32 28/06/2026-14:35 חדשות חדשות 0404 דיווח
ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, קיבל את תעודת “כתר תורה והתיישבות” בטקס לציון 30 שנה לישיבת ההסדר באלון מורה. את התעודה העניקו הרב הראשי לישראל, הרב קלמן בר, והרב אליקים לבנון, כהוקרה על פועלו למען בניין השומרון וחיזוק עולם התורה. במהלך האירוע אמר דגן: “
סיכום מאמרראש מועצת שומרון, יוסי דגן, זכה ב"כתר תורה והתיישבות" מטעם ישיבת ההסדר באלון מורה. התואר הוענק לו בטקס מיוחד לציון 30 שנה לישיבה, על ידי הרב הראשי לישראל, הרב קלמן בר, והרב אליקים לבנון. דגן זכה להוקרה על תרומתו המשמעותית לבניין השומרון וחיזוק עולם התורה. הטקס הדגיש את הקשר בין התורה וההתיישבות, ודגן שיבח את הישיבה ואת תלמידיה. "כתר תורה והתיישבות" הוא תואר יוקרתי המוענק ליחידים שתרמו תרומה משמעותית לקידום ערכי התורה וההתיישבות. דגן הוא דמות מרכזית בהנהגת מועצת שומרון, והתואר מהווה הכרה בפועלו הרב למען הקהילה. בכך, הטקס הדגיש את החשיבות של שיתוף הפעולה בין הממסד הדתי וההתיישבותי. התעודה מהווה הוקרה ליוסי דגן על פועלו הרב והמשמעותי.