חיזבאללה תוקף את ההסכם עם ישראל: "בלי נסיגה אין שקט"
28/06/2026-15:05 28/06/2026-15:10 מקומי JDN דיווח
מזכ"ל חיזבאללה, נעים קאסם, תקף את הסכם המסגרת שנחתם בין ישראל ללבנון בתיווך אמריקאי, וטען כי מדובר במהלך הפוגע בריבונות לבנון ובארגון עצמו. לדבריו, חיזבאללה מתנגד למשא ומתן הישיר עם ישראל ודוחה כל מתווה שבו נסיגת צה"ל מותנית בפירוק הארגון מנשקו. הוא
סיכום מאמרמזכ"ל חיזבאללה, נעים קאסם, תקף את הסכם המסגרת בין ישראל ללבנון, וטען כי הוא פוגע בריבונות לבנון ובארגון. קאסם הדגיש כי חיזבאללה מתנגד למשא ומתן ישיר עם ישראל ודוחה כל מתווה הכולל נסיגת צה"ל ללא פירוק הארגון. לדבריו, "בלי נסיגה ישראלית אין שקט". ההסכם שנחתם בתיווך אמריקאי עורר התנגדות חריפה מצד חיזבאללה, הטוען כי הוא מהווה איום על הארגון ועל ריבונות לבנון. קאסם הדגיש כי חיזבאללה לא ייכנע ללחצים וימשיך להתנגד להסכם. הסכסוך בין ישראל ללבנון נותר מורכב ורגיש, וחיזבאללה ממשיך למלא תפקיד מרכזי בו. ההתנגדות להסכם מדגישה את האתגרים העומדים בפני השגת שקט באזור. נכון לעכשיו, נראה כי הסכם המסגרת נתקל בקשיים. חיזבאללה ממשיך להתעקש על עמדתו.