ביידן בנאום השמצה חריף נגד דונלד טראמפ: "וואו, איזה לוזר; בוטה"
28/06/2026-16:11 28/06/2026-16:15 חדשות כיכר השבת דיווח
שנתיים בדיוק לאחר אותו עימות טלוויזיוני גורלי שחרץ את עתידו הפוליטי והוביל לפרישתו מהמרוץ לנשיאות, נשיא ארצות הברית לשעבר, ג'ו ביידן, שובר שתיקה ארוכה ומייצר דרמה פוליטית. ביידן בן ה-83, אשר מאז עזיבתו את הבית הלבן אובחן כסובל מסרטן הערמונית שהתפשט ל
סיכום מאמרנשיא ארצות הברית לשעבר, ג'ו ביידן, יצא בנאום חריף נגד יריבו המרכזי, דונלד טראמפ, וקרא לו "לוזר" ו-"בוטה". הנאום, שנשא ביידן בן ה-83, מגיע שנתיים לאחר העימות הטלוויזיוני הגורלי שהוביל לפרישתו מהמרוץ לנשיאות. ביידן, אשר מאז עזיבתו את הבית הלבן אובחן כסובל מסרטן הערמונית שהתפשט, הראה נחישות וחדות בנאומו. הוא תקף את טראמפ בנימה חריפה, והגדיר אותו כאדם שאינו ראוי לתפקיד הנשיא. הנאום עורר הדים רבים ויצר דרמה פוליטית, כאשר ביידן שובר שתיקה ארוכה ומחזיר את תשומת הלב הפוליטית אליו. דבריו של ביידן מהווים המשך למאבק הפוליטי המתמשך בין השניים, והם צפויים להשפיע על האווירה הפוליטית לקראת הבחירות הקרובות. ביידן ממשיך להוות כוח משמעותי בפוליטיקה האמריקאית.