פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

שתי חברות תעופה זרות בדרך חזרה לישראל באוגוסט

28/06/2026-16:18 28/06/2026-16:20 מקומי JDN דיווח

שתי חברות תעופה זרות בדרך חזרה לישראל באוגוסט
מגמה חיובית בנמל התעופה בן גוריון: שתי חברות תעופה זרות הודיעו על תוכניות לחידוש פעילותן בישראל במהלך חודש אוגוסט הקרוב, צעד המבטא הבעת אמון בשוק התעופה הישראלי למרות האתגרים הביטחוניים באזור. ע"פ 'ווינט', חברת "אייר סיישל" צפויה לחדש את טיסותיה הישי
סיכום מאמר
נמל התעופה בן גוריון חוזר לשגשג: שתי חברות תעופה זרות הודיעו על חידוש פעילותן בישראל במהלך חודש אוגוסט. החברות, המבטאות אמון בשוק התעופה הישראלי, צפויות לחזור לפעילות מלאה למרות האתגרים הביטחוניים באזור. חברת "אייר סיישל" וחברה נוספת יחדשו את טיסותיהן לישראל, צעד המהווה אינדיקציה חיובית להתאוששות ענף התעופה במדינה. ההחלטה באה לאחר תקופה של הפסקה בשל המצב הביטחוני, והיא מעידה על ביטחון החברות ביכולת השוק הישראלי להתאושש. חידוש הפעילות צפוי לתרום לכלכלת המדינה ולשיפור השירות לתיירים ולנוסעים. בכך, ניכרת מגמה חיובית בשוק התעופה הישראלי, והוא ממשיך להתאושש. הנוסעים צפויים ליהנות מגידול במספר היעדים ובהיצע הטיסות. חידוש הפעילות יביא לחיזוק מעמדו של נמל התעופה בן גוריון כצומת תעופה מרכזי באזור.

עוד מאמרים בנושא