הרמטכ”ל באישור תוכניות להמשך בפיקוד הצפון: "ההסכם שנחתם עם ממשלת לבנון הינו היסטורי ומשמעותי - העוצמה המבצעית וההיש
28/06/2026-16:30 28/06/2026-16:35 חדשות טלגרם דובר צהל דיווח
הרמטכ”ל באישור תוכניות להמשך בפיקוד הצפון: "ההסכם שנחתם עם ממשלת לבנון הינו היסטורי ומשמעותי - העוצמה המבצעית וההישגים הצבאיים שצה״ל השיג בחודשים האחרונים הם שיצרו את התנאים לכך. אנחנו נכבד את ההסכם ונפעל להצלחתו. המבחן כעת הוא מבחן המעשה של שני הצדדים והתקופה הקרובה תכתיב את העתיד לבוא"
"בטחון כוחותינו מצוי בחשיבות עליונה. לוחמי אוגדה 36 והקומנדו שלנו שולטים במרחב רכס הבופור ומצוידים בכל הכלים ובאמצעים בכדי לגבור על האויב. כל יכולות צה”ל נמצאות פה כדי להמשיך לסייע לכם לבצע את המשימה"
לכל הפרטים >>> idf.il
סיכום מאמרהרמטכ"ל אישר תוכניות להמשך בפיקוד הצפון, תוך שהוא מדגיש את חשיבות ההסכם שנחתם עם ממשלת לבנון. ההסכם נתפס כהיסטורי ומשמעותי, והרמטכ"ל ציין כי העוצמה המבצעית וההישגים הצבאיים של צה"ל בחודשים האחרונים הם שיצרו את התנאים לכך. הוא הדגיש כי צה"ל יכבד את ההסכם ויפעל להצלחתו, וכי המבחן כעת הוא מבחן המעשה של שני הצדדים. בנוסף, הרמטכ"ל הדגיש את חשיבות בטחון הכוחות, ושיבח את לוחמי אוגדה 36 והקומנדו על שליטתם במרחב רכס הבופור. הוא ציין כי כל יכולות צה"ל נמצאות במקום כדי לסייע לביצוע המשימה. ההסכם עם לבנון וההמשך המבצעי בפיקוד הצפון הם צעדים חשובים לשמירת הביטחון והיציבות באזור. צה"ל ממשיך לפעול בנחישות ובמוכנות מלאה.