הרמטכ"ל: הישגי צה"ל הם שהובילו להסכם עם לבנון
28/06/2026-16:37 28/06/2026-16:40 מקומי JDN דיווח
הרמטכ"ל, רא"ל אייל זמיר, ביקר בפיקוד הצפון ובאוגדה 36, שם קיים הערכת מצב ואישר תוכניות להמשך הפעילות המבצעית יחד עם מפקדי הפיקוד והאוגדה. במהלך הביקור אמר זמיר כי ההסכם שנחתם עם ממשלת לבנון הוא מהלך משמעותי, שהתאפשר בזכות ההישגים המבצעיים של צה"ל בחו
סיכום מאמרהרמטכ"ל, רא"ל אייל זמיר, הדגיש כי הישגי צה"ל הם שהובילו להסכם עם ממשלת לבנון. במהלך ביקורו בפיקוד הצפון ובאוגדה 36, קיים זמיר הערכת מצב עם מפקדי הפיקוד והאוגדה ואישר תוכניות להמשך הפעילות המבצעית. לדבריו, ההסכם שנחתם עם לבנון הוא מהלך משמעותי, שהושג בזכות הישגים מבצעיים של צה"ל. זמיר ציין כי פעילות צה"ל בחודשים האחרונים הביאה להכרה ביכולותיו ובנכונותו לפעול, מה שהוביל להסכם. הביקור בפיקוד הצפון הדגיש את החשיבות של המשך הפעילות המבצעית באזור. צה"ל ממשיך לפעול נגד איומים באזור הגבול עם לבנון, וההסכם מהווה הישג דיפלומטי ומבצעי משמעותי. הישגי צה"ל וההסכם עם לבנון מדגימים את יכולתו של הצבא לפעול ולהשיג יעדים אסטרטגיים. פעילות צה"ל תמשיך להיות מכוונת ומותאמת לאתגרים באזור.