סמוטריץ': "בזכותי כל החטופים כאן"
28/06/2026-20:19 28/06/2026-17:20 מקומי בחדרי חרדים דיווח
שר האוצר זקף לזכותו את המדיניות הניצית שהוביל בקבינט: "אם בינואר 2025 לא הייתי שם קו אדום לנתניהו נגד עסקה חלקית, היינו מנהלים מו"מ על עוד אחד ועוד אחד" | ברקע: העובדה שהצביע נגד העסקאות, וטען כי זה "לא הדבר הכי חשוב"