פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

ל"ג בעומר בגבעת האנטנה: מרן הגאב"ד הדליק אחרי "אבות ובנים" המוני

05/05/2026-18:13 05/05/2026-18:15 מקומי JDN דיווח

ל"ג בעומר בגבעת האנטנה: מרן הגאב"ד הדליק אחרי "אבות ובנים" המוני
בקהילת חניכי הישיבות בגבעת האנטנה נערכה אתמול (ליל ל"ג בעומר) ההדלקה המרכזית לכבוד ל"ג בעומר, בהשתתפות המונים מתושבי השכונה ובני הקהילות. את ההדלקה ערך מרן הגאב"ד הגאון הגדול הגאון הגדול רבי שלמה ידידיה זעפראני שליט"א, נשיא קהילות האברכים וגאב"ד עמלי
סיכום מאמר
ל"ג בעומר בגבעת האנטנה: אלפי חוגגים השתתפו בהדלקה המרכזית. מרן הגאב"ד, הרב שלמה ידידיה זעפראני שליט"א, הדליק את המדורה לאחר אירוע "אבות ובנים" המוני. האירוע, שהתקיים בקהילת חניכי הישיבות בגבעת האנטנה, משך אליו המונים מתושבי השכונה ובני הקהילות השונות. ההדלקה המרכזית נערכה בליל ל"ג בעומר, ובמהלכה שררה אווירה חגיגית. מרן הגאב"ד, הנשיא קהילות האברכים וגאב"ד עמלי, הוביל את הטקס, שהתקיים בהתאם למסורת ולמנהגי החג. האירוע לווה באווירה שמחה ורוחנית, והשתתפו בו אנשים מכל הגילאים. ההדלקה בגבעת האנטנה הפכה למסורת חשובה בקהילה, ומושכת אליה תושבים רבים מדי שנה.

עוד מאמרים בנושא