איראן מאשימה את ארה"ב בהפרת הפסקת האש; המשא ומתן נמשך לאחר שעבר לדוחא
27/05/2026-11:08 27/05/2026-11:10 מקומי JDN דיווח
משרד החוץ האיראני האשים אמש (שלישי) את ארצות הברית בהפרת הפסקת האש הרעועה במהלך 48 השעות האחרונות במחוז הורמוזגאן שבדרום המדינה. בהצהרה רשמית הבהירה טהרן כי "לא תשאיר כל רוע ללא מענה ולא תהסס להגן על האומה האיראנית." ההאשמות הוטחו בעקבות הודעת פיקוד
סיכום מאמראיראן מאשימה את ארה"ב בהפרת הפסקת האש בדרום המדינה. משרד החוץ האיראני הוציא הצהרה רשמית בה נאמר כי "לא תשאיר כל רוע ללא מענה ולא תהסס להגן על האומה האיראנית". ההאשמות הוטחו בעקבות הודעת פיקוד הכוחות המזוינים האיראני על מספר תקריות בין כוחות ארה"ב לכוחות איראניים במחוז הורמוזגאן. המשא ומתן בין הצדדים נמשך לאחר שעבר לדוחא, במטרה להגיע להסכם סופי. המתיחות בין איראן לארה"ב נותרה גבוהה, והצדדים ממשיכים להאשים זה את זה בהפרת הפסקת האש. המשא ומתן נמשך בניסיון למצוא פתרון לסכסוך. הצדדים ממשיכים לדון בנושאים שנויים במחלוקת, במאמץ להגיע לפתרון דיפלומטי. איראן וארה"ב ממשיכות להחליף האשמות, אך המשא ומתן נמשך. היחסים בין המדינות נותרו מתוחים, אך הדיונים נמשכים.