פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

ראש מועצת מטולה, דוד אזולאי, אומר הבוקר בתגובה על הכטב״ם שחדר לשמי מטולה: ״אנחנו חווים פה בצפון 24 שעות של ירי כמעט לל

13/06/2026-10:44 13/06/2026-10:45 חדשות טלגרם קבינט מדיני ביטחוני מ&ד דיווח

ראש מועצת מטולה, דוד אזולאי, אומר הבוקר בתגובה על הכטב״ם שחדר לשמי מטולה: 

״אנחנו חווים פה בצפון 24 שעות של ירי כמעט לל
ראש מועצת מטולה, דוד אזולאי, אומר הבוקר בתגובה על הכטב״ם שחדר לשמי מטולה: ״אנחנו חווים פה בצפון 24 שעות של ירי כמעט ללא הפסקה - הבוקר פיצוץ עז החריד את שמי המושבה מטולה והגליל בגלל עוד כטב״ם שיורט מעל מטולה. לידיעת שופטי ה-VAR - חצה ועוד איך חצה. ככה זה כשממשלת ישראל והעומד בראשה אלופים בהבטחות, באמירות, באיומים. במעשים - אפס לצערי הרב. ככה זה כששופטי ה-VAR הצבאיים מיישרים קו עם הדרג המדיני וכל פעם ממציאים לנו ״כן חצה, לא חצה, ירי שווא, ירי לעבר כוחות צה״ל בדרום לבנון״. מספיק עם ההמצאות, אנחנו רוצים שקט, רוצים ביטחון״.

עוד מאמרים בנושא