משלחת רשמית של שגרירות פיג'י ביקרה ברמת הנגב וקיימה פגישת עבודה עם ראש המועצה
25/06/2026-15:27 25/06/2026-15:40 חדשות איי 24 ניוז דיווח
משלחת רשמית של שגרירות פיג'י ביקרה ברמת הנגב וקיימה פגישת עבודה עם ראש המועצה
סיכום מאמרמשלחת רשמית משגרירות פיג'י הגיעה לביקור רשמי ברמת הנגב, במסגרת קידום שיתופי פעולה בין המדינות. במהלך הביקור, התקיימה פגישת עבודה עם ראש מועצת רמת הנגב, אשר סיפק למשלחת סקירה מקיפה על האזור והפעילויות המתקיימות בו. הפגישה התמקדה בחקר הזדמנויות לשיתוף פעולה בין פיג'י לרמת הנגב, תוך הדגשת תחומי עניין משותפים והזדמנויות לפיתוח כלכלי ותיירותי. הביקור הרשמי מדגיש את החשיבות של חיזוק הקשרים הדיפלומטיים והכלכליים בין ישראל לפיג'י. ראש המועצה הדגיש את הפוטנציאל הגלום בשיתוף פעולה זה, ואת התועלות שיכולות לצמוח מכך עבור שני הצדדים. הביקור והפגישה מהווים צעד חשוב לקראת הרחבת היחסים בין המדינות. שיתוף הפעולה צפוי לכלול תחומים שונים, בהם כלכלה, תיירות וחינוך.